Middag samt Stand Up på Ruby.


Alltså herregud vad jag skrattade. Niklas Andersson & Peter Apelgren var så roliga att jag knäckte mig av skratt! Stefan Odelberg var rolig han med men jag tycker nog att han skall hålla sig till att trolla...och det gjorde han...


Till förrätt åt  jag Chimichurripenslad oxfile carpaccio med tomat- och olivsalsa.


Jag har ätit godare carpaccio men tror att saknaden av citronen och mer parmesan var det som som drog ner betyget här.



Varmrätten bestod av Calypsostekt majskycklingbröst med kryddris och het mangosky.

Den var nice och smakade jul! Men oj så stark!!!


Tiramisu med körsbärskompott till dessert.



Även här saknade jag den klassiska Tiramisusmaken  fast den här var god på ett annat sätt.


Men servicen är grym. Svinduktig servis som är ubertrevliga, restaurangchefen Christian är en pärla så jag rekomenderar varmt  att ni skall gå på detta event med  för en riktig skrattfest!


Risotada


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0