Misslyckande

Jag kommer att ta med även mina misslyckade verk (så ni vet hur ni INTE skall göra)...det finns det många av & det är av dem man lär sig! Jag tror ju att jag kan leka "Här är ditt kylskåp" & att det skall bli frid & fröjd...HAHAHAHAHA...nej, ibland går mixtrandet med alla burkar, såser etc etc alldeles åt helvete men skit i det....

Denna veckan blir det antagligen två restaurangbesök som ni får läsa om & förhoppningsvis det gooooooodaste brödet som skall bakas i helgen...åsså får vi se vad som kommer att spisas i veckan......

Kommentarer
Postat av: Radhusfrun.blogspot.comra

Det här skall ju bli väldigt intressant. Nu kanske man slipper använda fantasin själv i fortsättingen. Gud så bra!

2008-10-13 @ 08:40:36
URL: http://radhusfrun.blogspot.com
Postat av: Ninni

Men du har ju mucho bra fantasi...Du kan få bli gästbloggare när du hinner & vill!!



Hoppas nu bara att min fantasi kommer & stannar!!



2008-10-13 @ 09:06:03
URL: http://pollyprettypants.blogs.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0