Toscana i Göteborg



Var på Toscana i går och dinerade med Nina. Mysigt ställe och när vi kom var det kanske tre bord som var fulla så vi haffade oss ett bra bord. Med en gång kom en karaff med vatten och en brödkorg. Ursäkta mig men deras olivolja var to die for...doppade brödet i den och saltet och det var ljuvligt.


Tyckte att menyn var ju inte ultraspännande men efter lite tänkade tog jag pizza. Chiantigiana som var med mozzarella, ruccola, breasola, parmesanost och tryffelolja...Valde även till champinjoner...Vad jag dock inte fattade var att det inte var någon tomatsås på pizzan. Blev därför besviken när den först kom in men när jag smakat var det ingen fara...doppade även här kanterna i oljan..yummy!!!


Tyvärr tog det aslång tid för att få pizzan och det var kasst med tanke på att det inte var  fullt när vi beställde. Men annars var servicen trevlig.

Men i det stora hela så: nej, jag kommer inte att springa ner dörrarna på Toscana i första taget...


Kommentarer
Postat av: Spotlights

Hoppas du får en bra dag.

2008-10-23 @ 10:40:39
URL: http://spotlightss.blogg.se/
Postat av: Sussie [ Bloggdesigner & Frisörtips ]

Frisör frågestund i min blogg! Har du en fråga så tveka inte att ställa den! :)



Ha en super bra dag nu!

2008-10-23 @ 10:45:14
URL: http://sussie.blogg.se/
Postat av: xonx

Trevlig blogg :)

Besök gärna min fotoblogg.

Lägg gärna till den som en av dina favoriter på bloggkoll.se och tipsa gärna andra om mig :)

2008-10-23 @ 10:54:15
URL: http://xonx.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0