Inte Ok Björns Bar

Jag gillar verkligen Björns Bar massor men i tisdags hände en grej som INTE var ok. Skulle äta där med min gamla moster & Scro....Jag var där först & servitrisen var jättesnäll och hjälpsam.

De andra anslöt & vi beställde mat & vin. Då rekommenderade servitrisen ett vin & min moster smakade men gillade det INTE (vi tog en flarra så det var ingen fara för vi andra kunde dricka upp den) Hon sa detta till servisen & beställde ett annat på glas. Då sa servisen-Nej men vänta tills maten kommer & kombinationen blir superbra....
När maten kom tyckte moster fortfarande inte om detta & påpekade det...Då får hon till svar- Nej,men jag e bara en mekaniker så jag vet inte vad jag pratar om!

EHHHHH....så jädra svintyket va! Det är ju en sådan kommentar hon får ta i köket med sina kollegor...

Servitrisen-Du får hacka i dig att alla har olika smak och bara för att man inte gillar ditt förslag skall man inte få något sådant slängt i änsiktet.....

Näää, nästa gång jag går dit vill jag inte ha henne som servitris som förstör upplevelsen.....

Jag har tidigare skrivit om Björns Bar-se under kategorin Restauranger

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0