Moon Thai Kitchen

Moon Thai Kitchen

Restaurang Moon Thai Kitchen
Storgatan 1
411 24 Göteborg

 

Vi hade köpt en Lets Deal deal som vi efter en härlig promenad i Änggårdsbergen skulle nyttja.

 

Vi ville sitta ute eftersom det var en sådan najs kväll men kikade ändå in för att se atmosfären där inne…

 

Mycket lampor och kitch och rätt mycket folk….Mysigt & komiskt lixom…

 

Tyvärr var borden där ute lite konstiga…Det var träbänkar men det kändes som om man satt huuuur långt ifrån bordet som helst och dessutom var de svåra att sätta sig på så hade man varit packad hade jag nog ramlat…

 

Anyway,..vi var hungriga som boaormar och bestämde oss snabbt för vad vi skulle äta…Jag var trist som tusan & tog min gamla favvo Phad Thai för 109 kronor. Nina tog en Laab Ghai för 149 kronor.

 

Min rätt var ok men det saknades något jag inte kunde sätta fingret på tyvärr så näää det var inte den bästa by far jag har ätit…

Hoppsan lite sned bild men det ser ju nästan samma ut från alla vinklar...

 

Samma med Ninas rätt….lite lam och saknade också något men vad???

 

Till min lycka såg jag att de hade pannkakor…Ni har ju sett min videoinslag när jag beställer pannkakor i Thailand va? Jag frågade servitrisen om det var de ÄKTA thaipannkakorna…jaaaa sa hon…jag dog av lycka och beställde genast in en och Nina också men det blev fel i beställningen så vi fick bara en och det gjorde inget för det var inga thaipannkakor…MYCKET STOR BESVIKELSE…..

 

 

 

Servicen var trevlig och glad och rätt snabbt och inga toaletter besöktes….

 

Kommer jag att gå tillbaka? Njae…inte i första taget tror jag….men jag ger dem dock

3 av 5 kockmössor….

 


Kommentarer
Postat av: juan

you motherfucking bitch! who the hell you think you are?! so you think you´re perfect bitch!

2010-09-22 @ 14:45:46
Postat av: Peter

Take it easy juan, please watch your language...

2010-09-22 @ 18:01:08
Postat av: Johnny

Välskriven, balanserad och personlig recension. Hojta till när du springer på en 5a =)

2010-09-22 @ 22:58:50
URL: http://blog.mindmancer.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0