Glitterdricka

Kolla in den här fina glitterdrickan!!



Ok att den var fin men det blev alldeles för sött för mig...efter tre stycken kändes det som om käften klibbade ihop & att den satts i torrdocka!

Smaken är tangelo/ginger & eftersom jag inte vet vad tangelo är läste jag på Systembolagets hemsida att den skulle smaka så här : Söt, fruktig smak med inslag av lime, grapefrukt, ingefära och vanilj....Men det tyckte jag inte fast det brukar jag inte göra med viner & så...ekfat hit & cigarr dit ....not in my mouth!

Anyway,  Xide Winter är en fin dricka men tror inte att jag kommer att springa ner systembolagets dörrar för att bunkra upp den.

Kommentarer
Postat av: ingrid

hahahaha...torrdocka...jag säger ju det att du är världens bästa på liknelser :)

2008-12-12 @ 14:46:24
URL: http://www.giraffenpratar.blogs.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0