Frukostmöte på ett HIMLA BRA & MYSIGT Cafe´. BISCUIT

Frullerade med Hanna härommorgonen...tiiiidigt...7.15. Hon hade föreslagit ett nytt café som hon gillade OCH DET GJORDE JAG MED!!! Såååå mysigt där inne...massor massor av tända ljus, fällar, vita möbler & atmosfären. mmmm.....

Tog en frulle som bestod av  en smoothie, kaffe, scones, philadelphia, cheddarost & deras marmeladbuffé (där fanns hallon & choklad marmeladen bland annat) & fruktbröd.....Det var basfrullen & sedan kunde man lägga till ett tillval...Hanna tog ägg & jag tog grekisk yoghurt med björnbär & honung...60 pix!

Tjejerna som jobbade där var astrevliga oxå...fattar ni...ett mysigt café med trevlig personal..helt sjukt bra!

Dessa bilder gör  VERKLIGEN INTE caféet rättvisa...kände mig litte knäpp när jag fotade..Men nästa gång skall jag ta bättre kort!

Biscuit ligger bredvid Sleven när man precis går in i Haga från Handels hållet...sprängkullegatan elller något heter gatan tror jag...







Som vanligt en jädra röra på min tallrik!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0