Frukost på Le Petit Café

Tog en frulle med Åsa idag på Le Petit Café eller Sur Cafét som vi oxå kallar det pga av den sura tanten därinne...

Älskar dock Le Petit...Brukar sitta ute  i alla väder men idag var det liiite för kallt så eftersom vi var först på stället var det bara att välja & vraka en bra plats....

Frulle som kostar 65 kr består av:

Bröd (välj bland annat bagel, baguette...)
Gurka & tomat
Ost
Scones (blåbärssconsen is to die for...Jag tog hallon & choklad idag...nää inte god)
Massa sylter & marmelader
Har för mig att vi fått philadelphiaost men inte idag :-(
Yoggi
Kanderade nötter & mandlar
Latté
Juice
Ägg

Blev brakmätt & åt inte förrän 18 tiden igen...

Som vanligt ser min tallrik lite rörig ut :-)



Mysig inredning är det oxå...shabbychic som jag älskar!!








Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0