Var hos världens bästa-jag-slänger-bara-ihop-något-från-kylskåpet-till-middag-fixare igår.

Var hos världens bästa-jag-slänger-bara-ihop-något-från-kylskåpet-till-middag-fixare igår.

Först blev jag som vanligt satt i köket med vin med Torgny då vi väntade på att Jenny-Ann skulle komma hem….

Torgny & jag slängde snabbt ihop nachosen som du hittar här
Vi hade SÅ mycket att prata om att det var tur att vi gjorde en snabb middag lixom… & det blev detta.

Vitlök & fänkål frästes i olja…sedan FANTASTISKT goda lammkorvar från Saluhallen, tillsätt halva coctailtomater….rör lite försiktigt tills allt blivit varmt & sedan i med tärnad mozzarella, kanske lite pesto om du känner för det…salta & peppra….Serverades igår med sgabetti

Yummmy!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0