Tidbloms pub & restaurang

Äntligen var det Quiz dax!
Förr i tiden var vi på Quiz varje vecka men gänget splittrades & quizen uteblev…

Anyway, bokade bord på Tidbloms för någon vecka sedan & de var sååååå trevliga i telefonen…verkligen eloge!

Kom dit & fick ett finfint långbord. Även här mycket trevlig personal som snabbt & lätt fixade dricka & ett par brickor av Tidbloms tapas som var :





Delikatesstallrik med oliver, jalapenos, grillat bröd, färskostcreme, prosciutto, salami och utvalda ostar .

Den var god men inte super exciting direkt.

Sedan valde jag




Bluecheese bacon burger 200g grillad nötfärsburgare bbq smak, bacon, bluecheese dressing,, tomat & saltgurka, pommes och coleslaw.

Sådär, inget man blev upphetsad över direkt…Har både ätit värre & bättre burgare…


Så min conclusion är:

Mysigt ställe med fräscha toaletter.
Jättetrevlig service men kanske inte grymmaste maten (men jag är en mycket kräsen minnisha skall ni veta).. jag känner ändå dock att jag säkert kommer att ge det en chans till om inte minst för Quizen som var väldigt bra! Bra med blandade frågor & vi i vårt gäng var mycket tävlingslystna & vinnarsugna men noooo…inget pris för oss i går…men kanske nästa gång!

Kommentarer
Postat av: Anjo

Säg till mig nästa gång... :)

2009-02-06 @ 16:15:45
URL: http://anjocity.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0