Mer om fantastiska Grill Del Mundo

Inlägget om Grill Del Mundo var ett par veckor gammalt då jag ville hålla det hemligt för de jag skulle dit med i fredags....

Men i det stora hela BRA!

Denna gången var vi i baren & drack svingoda Caprihina, persika & annanas fast det fanns flera  till att välja på...Tog även en klassiker:  Pina Colada som var gigantisk....& god!!!



Istället för förrätt tog vi  två olika snacks & delade på Chivapchichi med ajvar i en tortilla brödkorg och Fänkålstzatziki med grillat bröd väldigt gott även om Chivapchichi kunde vara liiite mindre salt men mycket bättre än guaccan vi tog den första gången...

Till varmrätt tog jag samma som förra gången men den var inte lika god....Den goda paneringen som var runt lammet var borta & även grönsaken som den låg på....det var synd ...

De andra tog 

Kielbasy

Spett med kolgrillat fläsk / biff / tre olika korvar / dijonsenap med ingefära
och ajvarsås / kolgrillad söt matbanan och små blackend potatoes

Jenny-Anns matbanan var ENORMT torr & tråkig men det andra jag fick smaka på var gott...Men det absolut bästa var ändå presentionen...känns fel att förstöra överaskningen för er med en bild men jag kan inte låta bli!!! Den goaste mamman fick oxå vara med på bild....första restaurangbesöket med mig sedan hon blev sjuk...



Toaletterna var fräscha men ovanligt tråkiga om man jämför med resten...Men byt ut frottéhanduken som känns läbbig...Alltså konceptet...ja ni fattar

Mitt sista minus går till garderoben som ligger MITT i oset...jackorna STANK efteråt...Det där önskar jag kan ändras..

MEN I STILL LÖVE GRILL DEL MUNDO!!!


Kommentarer
Postat av: Karolina

Åh himlar vilken god drink det där ser ut att vara!



Kramar på dig, bra blogg, jag som inte är så kreativ vad gäller matlagning hittar lite inspiration här!



Kramar från ett soligt Stockholm

2009-02-18 @ 10:52:51
URL: http://moresubtle.blogg.se/
Postat av: Ninni

TACK! Kul att höra...Du får komma ner till Götet så lovar jag att bjussa på den finfina drinken :-)



Kul att höra av dig & finally hitta din blogg igen! Ser även den enormt söta vovven...Dööör...vill med ha en ju!!!



STORKRAMAR från framsidan ;-)

2009-02-18 @ 11:53:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0