Qué Pasa

Sommar & varmt…då passar ju Tapas perfekt tyckte Andreas & jag….

Snabb & astrevlig service började det med….

Tapasmenyn var lååång & det var svårt att välja…

Mitt val slutade på:

Datiles con cerdo-Baconlindade dadlar
Filetitos- Tunt skivad fläskfilé med chili & vitlök
Palitos-Baconlindad Haloumi
Sarrano queso-Färskostfylld serranoskinka med soltorkad tomat

Dadlarna kom på ett spett…fem eller sex stycken tror jag att det var & de var bra stekta så att baconet inte var så där sladdrigt & läskigt…MYCKET BRA!


Fläskfilen var sådär…lite lam sådär….rätt så intetsägande. Man fick tre tunna skivor med chilibitar på….



Haloumin var GRYM…..YUMMY! Det blir dubbla portioner av den nästa gång jag går dit!! Tror att det var cirka tre bitar av denna & det var tyvärr för lite för mig .-)



Den fyllda serranoskinkan var sådär…en bit räckte för mig men det är för att jag inte är överförtjust i soltorkade tomater smaken för jag tycker lätt att den tar överhanden. Jag mölade dock i mig de fem? rullarna man fick :-)



 Delade på en flarra vitt vin & den var helt ok…är ju ingen vinkännare av rang plus att vi redan var lite bladiga så då spelade det ingen större roll .-)




Servicen var som sagt mycket trevlig & vi satt bara ute så jag kan inte berätta om vare sig insidan på krogen eller toaletterna (ja…glömde det IGEN!)

Men jag ger Qué Pasa 4 kockmössor av 5


Kommentarer
Postat av: Andreas

Gud, vilken snygg kille. Är han singel?

2009-07-02 @ 10:43:15
Postat av: Zandra

Hejsan!! ville bara säga att jag ÄLSKAR din blogg. Har alltid velat göra en liknande men finner inte tid men nu har jag din att läsa!!

Vad som hade varit kul att veta är ungefärliga priser på resturangen!! så man vet vart man kan gå beroende på dagen i månaden! ;)

Kepp upp the god work! jag kommer komma in här var och varannan dag!

Kram Zandra

2009-08-17 @ 09:48:41
URL: http://jwlz.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0