Björns Bar

Fredagens AW blev på favoriten Björns Bar.

Efter en flarra vin (& lite mer) ankleverterrine på brioche , en tallrik med Lite Gott & mycket bra snack var vi båda fulla & goa & jääädrigt bra!

Alltså anklever...jag VET att det är BAD att äta det & jag tycker verkligen det är ångest  hur de hanterar djuren men jag är fast!! Det e en av mina absoluta rätter...så mycket att min sista måltid skulle lätt kunna vara Foie Gras med ett Sauternes till & gärna brioche....

När jag var i Frankrike & var babysitter för ett par år sedan köpte Bertil massor av foie gras som jag bara kunde sitta & dekandet- möööla i mig,  på deras fina terass i den ljumma vinden tittandes på det fiina havet!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0