Barsidan

I lördags var vi på Barsidan efter en lång shoppingdag. Det var rätt fullt och vi satte oss ute. De såg oss snabbt och kom fram med menyer och fråagade om dricka.

Vi drack lite vin och jag beställde Tagliatelle med strimlad oxfilé, tryffelolja, champinjoner, grönsaker och parmesan för 199 kronor. jag gillar krämiga saker så när jag frågade om den var just krämig sa de -nej, men de kunde gärna slänga i grädde....Härligt!
Det var en lagom stor portion och i och med grädden blev jag väldigt mätt för jag var tvungen att äta upp allt för det var så gott!




Åsa tog Caesar på romansallad, dressing, kycklingfilé, bacon, parmesan och krutonger för 149 kronor men den var inte bra. Smakade alldeles för mycket fisk och salladen var för blöt så där får de bakläxa.




Annars får jag säga att jag tyckte att servicen var mycket trevlig och snabb...Hit går jag igen :-)

4 av fem kockmösssor från mig

Barsidan

Kungstorget 7

Göteborg


Tel: 139290


Fax: 138260

Email: [email protected]


Öppettider


Måndag - Torsdag 11.30 - 23.00
Fredag - Lördag 11.30 - 02.00
Söndag 12.00 - 18.00

 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0